Just because..

OM DIG:
Namn - Sanna
Bor - Växjö
Syskon - Bröder
Född - 1989
Ögonfärg - Oftast bruna
Längd - 168
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg - Brunt
Födelseort - Umeå


DAGENS
Låt - "Dont forget all your clothes" - Tyler Hilton
Saknad - Lillebror och vovven uppe i Umeå
Kläder - Jeans och en brun t-shirt
Underkläder - svart
Mat - Kyckling och ris
Köp - Lunch på universitetet och SJ biljetter
Göra sen - Ledig imorrn = sovmorgon^^
Godis - Äpple?
Pinsammaste - Att jag inte förstod ett ord av vad en klasskompis pratade om pga dialekten....


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Jaa, kantareller!
Tycker du om godis - Yees
Hur många gånger i veckan äter du godis - Once maybe
Äter du oftast nyttig mat - Fullkornspasta..?
Tycker du att du själv är söt/snygg - Njae duger men sticker inte ut
Du ger mycket komplimanger till andra - Kan ge mer
Är du nöjd med ditt förnamn - Japp ja gillare
Du tycker att du själv är smart - Faktiskt
Vad är det sämsta hos dig? - Svårt att säga nej
Vad är det bästa hos dig - Väldans omtänksam
Har du bra självförtroende - Beror på hur djupt jag gräver
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Olika, men kanske 3-4
Du tycker om att vara med tjejer - Ehm ja
Känner du dina grannar - Haha inte mer än att nån använder högklackat i lägenheten ovanför och grannen brevid har tydligen någon störning som gör honom übersocial^^
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Frågan har redan vart så åter igen svart.
Äger du några Björn Borg kalsonger - Nope
Hur många? - Noll
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nej finns det såna?
Gillar du skolan - Universitet
Har du någon gång skolkat - Japp
Spelar du något instrument - Piano och en smula gitarr
Sporter/aktiviteter har du gått i - Simning, bågskytte, gymnastik, tennis, fotboll, innebandy och nu kickboxning
Har du några tatueringar - Nope men vill skaffa
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Tappar räkningen efter en timme haha^^
Tycker du om djur - Jajemen så pass att jag får allergiska attacker bara för att jag vill klappa en katt..


BRUKAR DU...
Sova - Dum fråga
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Never done
Snusa - Never done that either
Skada dig - Har en förmåga att lyckas med det, ja
Klä dig i svart - Just look at my underwears
Lita på folk - Beror på vilka
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - Ja
Gå i skolan - Fortfarande universitet
Gå i kyrkan - Nope
Ljuga - Sällan
Vilja dö - Nej jag vill leva



HAR DU..
För många vänner - Nej
Förföjelsemani - I do not hope so!^^
Någon annan psykisk sjukdom? - Nix
Skadat någon? - Ja
Färgat håret - Ja
Några piercnings - I öronen
Några tatueringar - Nej
Egen dator - Japp men ska fan i mig klaga hos Expert för den håller inte deras löfte..
Gjort bort dig rejält - Ohh yes....

ÄR DU...
Snäll - Ja
Snygg - Nej
Söt - Japp^^
Kort - Tycker jag iaf
Klantig - Inte alltför ofta nuförtin



Humör just nu: Aningens grinig
Favoritgodis: Chocolate
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat, bruna böner och gädda
Vad sa du senast: "Och så ringer hon till mig då jag inte ens läst igenom frågorna"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Barocken
Sommarplaner: Det är långt fram i tiden, men förhoppningsvis nån resa kanske.
Fisk eller badkruka: Beror på vilket vatten vi pratar om - medelhavet eller bottenviken..?^^
Saft eller alkohol: En blandning hehe..
Hur många kuddar sover du med: Har tyvärr bara 1
Favoritväder: Soligt och lagomt varmt så man inte får yrsel och friska vindar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Lyxjacht, god mat och en vän
Morgon- eller nattmänniska: Haha jag är trött både morgon o kväll så det vette tusan alltså..
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Hmm.. Försoning (Atonament) är väldigt fin
Tror på liv på andra planeter: Ja, så ego är jag inte att tro hela universum och mer därtill är vårt
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo är fortfarande ung
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Njae snarare bekanta
Tror du på mirakel: Mirakel är en egen tolkning, men jo speciella saker händer
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Japp jag är expert på att hålla minen, nicka och le.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej varför skulle jag?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Så många det blir. Kommer inte precis tycka illa om ett barn bara för att det var en för mycket..
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Snarare uthärdig
Snarkar du? När jag är förkyld haha
Rädd för insekter? Mest äcklad
Äckligaste insekten: Spyflugor - vill inte veta vars dom har vart..
Senaste bok? Så länge vi båda andas
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Har alltid velat kunna flyga
Vad vill du jobba som? Åter inne på polis-spåret
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Kebabtallrik?
Skriver du dagbok? Bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill tatuera mig, antingen handleden eller revbenen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ska diska lite imorrn men annars är inte mitt rum så stökigt
Gungar du på stolen? Kan inte det, är en fotölj
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja om någon gör det med mig
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på om jag använder kniv också
Är du rädd för blod? Nope snarare fascinerad (ta det inte på fel sätt haha)
Saltar du på maten? Ytterst sällan
Gillar du att sjunga? Ja men inte inför folk
Anser du att du är stark? Jämfört med vissa
Brukar du sola? Yes, we love the sun
Vad gör du om du får hicka? Ignorerar det
Kaffe, te eller inget? Kaffe till fika, te kalla myskvällar med tjejerna mina
Har du en besatthet? Nope
Har du en fobi? Bada på öppet vatten där botten inte syns. Fascinerande att jag överlevde att bada mitt i havet utan något annat i horisonten än vatten i tropiskt vatten där det finns hajar....

Nu har jag fördrivit tid jag inte visste vad jag skulle göra av med.

Kommentarer
Postat av: ina

Fan Sanna får ni inga läxor där nere eller? ;)

2009-09-16 @ 09:14:13
URL: http://akarlbom.blogspot.com

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0