Ljus. Mörker. Piano. Tystnad.

Haha helt fascinerande, sen jag vaknade imorse har jag inte pratat med någon mer än ett "hej" åt ett par jag mötte i skogen som såg ut som om jag skulle hoppa på dom.^^

Roomies flickvän kom igår från göteborg så rätt förståeligt att dom vill hålla sig på sin kant..
Känns aningens skumt då jag i vanliga fall inte går att få tyst på.

Aja men dagen har gått väldigt fort ändå, kom inte i säng förrän 5 imorse och då jag är lite av en expert på tidiga dagen-efter morgnar så var jag uppe och pigg kl10.
Sedan dess har jag lyckats spä ut dagen med True Blood, Hangover och Eurotrip. Tog även en sväng ut i skogen på 1½ timme. Hittade en mysig liten klippa vid sjön men sen kom regnet och det kändes dags att gå hem.


Tror ikväll blir min myskväll i veckan. Har tänt upp massa ljus i rummet och lyssnar på härlig, lugn musik.
Ska vandra bort med tankarna och bara slappna av nu....


I fönstret.


Lykta.


Glashjärta.



"River flows in you"
- Yiruma


Kommentarer
Postat av: sanna

FIN BLOGG:D

2009-09-12 @ 20:29:55
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0