Paket!

Idag hittade jag ett paket till mig i brevlådan som innehöll den "efterlängtade" kriminologiboken..

  
Nu äger jag och bara jag den 600 sidor långa boken om en jäkla massa funderingar över dagens samhälle och det avvikande beteendet. Feels goooooooed..

Imorrn ska vi börja med vårt fältarbete så ska träffa min grupp på station för att åka ut bland Växjö-slummen och the upper east side för att studera områdena. Spannend.^^

 
Fick en liten flashback i lördagskväll när min mobil plötsligt ringde och det var ingen mindre än en hyfsat packad sthlms-Peter på äventyr i storstadens tunnelbana.
Han sa några ord jag så väl kände igen från en viss period av mitt liv "Det är lugnt, jag kommer komma ihåg allt imorrn!"
Hehe right..

Måste lägga upp lite bilder på den omtalade kycklinggrytan vi frossade i lördags också:

Kompani-måltid.


Åt tills det stod ut genom öronen haha! Var den dagens enda måltid så blev som allt-i-ett.^^


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vad pluggar du till?

2009-09-28 @ 20:08:15
URL: http://junitjejen.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0