Växjö

Nu har jag bott i Växjö drygt 2 dygn och det enda jag upptäckt är i princip vars ICA ligger, hur man går till busshållplatsen, vars man ska hoppa av vid universitetet (man lär sig av sina misstag^^) och det är väl egentligen det mesta..

Har lovat bilder åt mina kära vänner uppe i norr (tänka sig, jag är den som bor längst ner nu!?) så här kommer ett par på livet i södern:


Utsikten från balkongen mot innergården.


Lite av balkongen (stoor!)


Katten Lo aka "Kissen" som likt alla andra katter i världen dras till mig och allt som är mitt. Tyvärr kan jag ju inte gosa då jag är allergisk så jag måste komma ihåg att stänga dörren till mitt rum heela tiden.


Vardagsrummet.


Han jag hyr av samlar på dvd filmer och musik. Så det är bara att välja och vraka!


Han har till och med skrivit upp i almanackan att jag fyller år!


Universitetet. Tack gode gud att vi var förbi igår och kollade ut exakt vars jag skulle ta vägen..


Min helt underbara 120 säng. Känslan av att kunna snurra runt i sängen har aldrig vart större.


Fotändan, gitarr och två stora garderober.


Favorithörnan! Här sitter jag i min fotölj med datorn i knät och spionerar på folk som går på gatan utanför haha.

Har inte hunnit fått upp mina två hyllor på väggarna än, en ovanför fotöljen och den andre över sängens huvudgavel hade jag tänkt.
Funderar på att köpa nån ljusslinga att hänga upp längs långsidan där det just nu är helt tomt.

Där har ni mina 10 kvadrat och lite till av mitt liv i Växjö. Kommer förmodligen fler bilder men det var allt jag hade för tillfället.

Ikväll har jag blivit erbjuden att följa med på kickboxning med B och hans kompis. Lika bra att lära sig slå och sparka om man skulle bli överfallen, right?


Kommentarer
Postat av: - H*

- haha gött ju!

2009-09-01 @ 17:11:21
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0