Sånt där strunt som egentligen ingen läser igenom

1. Det första du gjorde i morse? Tänkte att det inte kunde vara sant
2. Vad åt du sist? Pepparkakor
3. Vad irriterar du dig på? Onyktra dryga människor
4. Tror du på distansförhållanden? Inte nu längre
5. Vem tänker du på just nu? Jultomten
6. Tror du att personen tänker på dig med? Japp jeg er snell
7. Vart reste du sist? Huvudstaden Stockholm
8. Vad gjorde du igår kväll? Tog emot sliskiga komplimanger
9. Liknar du din mamma eller pappa? Mycket mamma men mest pappa
10. Ler du ofta? Ständigt
11. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet? Kärlek
12. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Yes
13. I vems säng sov du i igår natt? Min prinsess-säng
14. Vilken färg har din tröja? Svart med vitt "Student 2008" tryck

SORG

15. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja
16. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Det med
17. Gråter du när du skadar dig? Har aldrig skadat mig så pass

LYCKA

18. Är du en glad person? Ja mestadels
19. Vad gör dig glad? Trevligt folk runtomkring mig
20. Önskar du att du var lyckligare? Ja det gör jag
21. Är lycka överskattat? Säger vem?
22. Kan musik göra dig glad? Myser till julmusik just nu, det säger väl allt?

KÄRLEK

23. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig''? Ja
24. Har du någonsin sagt "jag älskar dig", och menat det? Ja
25. Är du kär? Olyckligt kär är min stil

HAT

26. Vem hatar du verkligen? Har inte så mycket ilska inom mig att jag kan hata någon
27. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nope men det var en bra idé..
28. Är du en mobbare? Nej
29. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? En kombination av ilska och sorg
30. Har du blivit sviken någon gång? Som fan


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:14:59
URL: http://www.grinders.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0