Ljuva sommar!

Den här sommaren verkar bli hur bra som helst!

Nu på torsdag den 1:a juli åker jag som sagt ner med en bunt tjejkompisar till dansveckan på Öland. Ikväll har vi haft pizza- och filmkväll för att prata och planera lite och det verkar bli hur roligt som helst! (Jag och Ronja ska dessutom se till så 90-talisterna lär sig dricka som oss 80-talister hehe^^)

Nu återstår packning och jag inser mer och mer att jag måste införskaffa mig en större sommarkollektion av kläder. Ska jag dessutom spendera kvällar på dansgolv så måste jag hitta bra såna kläder också! Och nej då menar jag inte partyparty-dansgolv utan mer logdans- / pardansgolv..

Sedan flyger jag hem till ett Umeå med massa jobb inplanerat. Har jag tur och har jag räknat rätt så kommer jag kunna jobba ihop över 20 000 i sommar yay! Kommer att behövas för att klara hösten, vintern och våren i min lägenhet så bara att tacka och bita ihop.


(Nu har visserligen mina hemmaritade möbler gjort hela lägenheten mycket mindre än den egentligen är. 43 kvm är iaf ytan.)

Därefter händer sommarens höjdpunkt.. i 7 år - SJU ÅR! - har jag och mamma velat fara utomlands och nu äntligen kommer det ske.
13:e augusti lyfter flyget från Arlanda till den grekiska ön Lesvos där vi ska njuta av medelhavet en hel vecka!


Hotell Sandy Bay i "byn" Agios Isidoros där vi ska bo!

Så hinner jag precis hem, lagomt brunbränd, till Michaelas 20-års fest dagen efter hemkomst och pappas 50-årsdag dagen därpå.
Hur underbart blir inte detta!!?

Och imorrn (det goda är inte slut än) kl 18.00 blir det Twilight Movie Night på SF för att först se dom två första filmerna och sedan efter midnatt få se premiären av Eclipse!
Jag och Anna lyckades komma över två biljetter innan dom tog slut och det kommer bli så skoj!

Hej vadå livet på topp? (*Ta i trä, ta i trä*)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0