Still alive

Enkla anledningen till min skrivtorka här på bloggen är ett segt internet som absolut inte alls motiverar mig till att försöka logga in när det fortfarande inte funkar.
Men nu så!



Idag har jag vart på stan en sväng med Anna. Gick även en sväng förbi AF för att höra om dom glömt bort mig men jag hade "bara" hamnat på vift i registreringen (såklart).
Senare på eftermiddan for jag till the Hedlund residence för att äta middag och snacka skit om folk som snackar skit. Förstörda själar som vi är hann vi självklart slänga in en hel del killsnack.

Jag kan inte fatta att det gått 9 månader av min återuppbyggnad.

Nån dag ska minsan jag också få ett hallelujah-moment när allt bara blir så självklart. Jag vill också skina upp som en sol när jag får ett sms, längta sönder mig efter nån eller bara veta att nån väntar på mig. Känns som att det är år bort från mig, att jag haft min stund av lycka och gott får vänta tills alla andra av jordens invånare också får uppleva det tills det är min tur igen.

Sommar? Maybe?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0