Halloween

Jag och Anna hade planerat ihop en riktigt härlig Halloween i lördags. Tillsammans med Hedlund så pyntade vi med spindelnät i hela lägenheten (sitter fortfarande kvar^^), fixa massa mat, och laddat upp inför kvällen. Folk började rulla in utklädda till gud vet vad. Vi hade den coolaste Jokern (Nicke), den weirdaste Obelix (Gurra), dom mest trovärdiga roadkill-såren (Hedlund herself) osv osv.

Inte trodde jag att kvällen kunde bli så mycket bättre när det plötsligt knackade på dörren runt 21.30. Jag gick för att öppna och tänkte att det antingen var nån (läs Gurra) som fånade sig ute i hallen, eller att det var nån granne som kom för att klaga, men ack så fel jag hade.

Där ute står ingen annan än Andreas som på impuls hoppat på ett norrutgående tåg i Stockholm kl 14 och sedan färdats med tåg, buss och taxi för att komma och överraska mig.
Fick halvt en hjärtattack av det, men var så himla kul att han kom!

3 härliga dygn innan jag vart ensam i lägenheten igen, men den energin kommer jag kunna leva på ett bra tag.

Emma jag måst ringa och berätta historien för jag vet inte hur jag ska kunna skriva och få med alla detaljer!


Jag och Anna.


Obelix haha! Dräkten hade en inbyggd pump som blåste upp den med luft.


Folk ska börja frukta att åka i min hiss.


Hippiesarna Billy och Evelina.


Andreas, jag och Nicke. Måst vart nåt väldigt kul jag berättade hah.


Hedlund och Nicke showar. Eller..?


Haha bara för att Joellas min är så kung.


Mina subbor! <3


Gruppbild.


Anna och Nicke.


Love is blind haha.^^


Hedlund tog i för glatta livet.


To be continued...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0