Now again..?

Oj vad påverkad jag blir av denna doft, det är ju pinsamt! Kan inte ens dra mig ur sängen på morgonen..

Fixade Matte D kursen med 20.9 poäng på tentan där G var 20.0 - sweet! Huvudsaken är att ligga på rätt sida om godkänt, sen om det är med 0.9 eller 10 poäng spelar ingen som helst roll.

I övrigt har det hänt en hel del grejer i helgen som jag inte tänker ta upp här på bloggen. Jag har berättat för vissa människor så de vet vad det handlar om ifall jag skulle gå upp i rök för ett tag. Vi tar en dag i taget och även om timmar och dagar kommer bli jobbiga så ska jag ändå försöka se ljusglimtarna i mörkret.

Om tre veckor och två dagar drar jag, systrarna Hedlund och Sara (inte min Sara, Jollas kompis) till London för fyra dagars shopping och girlsweekend. Kläder, skor, smink, handväskor, solglasögon.. massa tjejiga grejer ska inhandlas!

Och om två månader och tre dagar lyfter flyget mot Thailand. Kommer bli gudalikt!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0