Vad som egentligen hände

Som jag skrev i förra inlägget planerade jag att baka nåt gott på alla hjärtans dag och sen spendera kvällen med vin och mörk choklad till nån bra film. Men som en trevlig överraskning fick jag besök på kvällen vilket var väldigt mysigt.. men det är ju klart, vem kan motstå nybakade kanelbullar..?^^



Imorse var jag på återbesök hos käkkirurgen. Det är illa när man blir igenkänd i korridoren där..
Hur som haver så popererade jag ju ut nåt som jag trodde var en tandflisa från operationssåret för en månad sen. Då hade jag gått och vart inflammerad, blodig och varig i 3 månader (jo, det gjorde faktiskt rätt ont). Tog med mig den där stora flisan dit imorse för att visa vad jag fått stå ut med. Fick då höra att det inte var en tandflisa utan en benbit från mitt käkben. Jamen okej det kändes ju trevligt att höra..

Nu håller dessutom min visdomstand på att växa ut där dom drog ut en kindtand i höstas, läkarn sa att vi skulle låta den växa naturligt och inte göra nåt åt det vilket känns jäkligt skönt för hade som sagt "en till operation" hade jag börjat gråta. Aldrig mer den smärtan!

 
Gick hem tidigare från lektionen då jag knappt kunde hålla ögonen öppna och funderar på att hoppa över matten i eftermiddag då jag är så jäkla trött. Måste diska istället och kanske ringa hit pappa med en borr så vi får upp grejer på väggarna.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0