Vars kommer alla läsare ifrån?

Jag länkar inte bloggen på facebook och det är egentligen inte många som känner till att jag har en liten blogg så när besöksantalet förra veckan flög upp till 35 unika läsare blir man ju väldans nyfiken på vilka som hittat hit.. Inte precis som att jag har nån speciell handling i bloggen mer än mitt extremt vanliga liv och mitt mindre vanliga immunförsvar haha.

Ikväll tänkte jag ta tag i att rensa facebook igen. Så mycket folk man har till "vänner" som man egentligen inte är vän med. Ni åker ikväll bara så ni vet, hojta till ni som nu känner er träffade så får vi se om nån får va kvar. Menar, alla vill ju va vän med mig höhö!

E D I T :  Tooooo late! Cirkus 20 st rök idag, första steget avklarat!

Såg en väldigt fin bild på brorsan och hans tjej på facebook från när dom var i Åre häromveckan. Sånt här får man inte göra men jag snor den, lägger upp den här, och säger att den tillhör Sara för den goda sakens skull.^^

Är så glad för bror min som hittat en sån bra tjej!

Jämfört med mig som tar ett steg framåt, två steg bakåt. Om man räknar killar på handen haha!

Kommentarer
Postat av: sannan

Linkan! Jag är nog en trogen läsare, men jag tror att du skulle få mer kommentarer om man kunde hitta knappen:P Den är ju rätt ljus nu så man ser inte vad det står. Samma sak med rubrikerna:P

2011-02-02 @ 13:39:42
Postat av: Sanna

Du är som en golden retriver du :) Ska ändra det nån dag jag har tid över :P

2011-02-03 @ 12:26:54
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/
Postat av: R

Jag upptäckte just att jag hade 229 läsare under december och jag uppdaterar ju aldrig min blogg ens ;P

2011-02-25 @ 18:53:01
Postat av: Ronjie

Jag upptäckte just att jag hade 229 läsare under december och jag uppdaterar ju aldrig min blogg ens ;P

2011-02-25 @ 18:53:46

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0