Förbannelsen är bruten

Det verkar som att jag kommit till en vändpunkt i mitt liv som student. Inne på min 4:e termin av universitetsstudier har jag lyckats med det olyckbara - klara en tenta på första försöket!
Nu är jag visserligen inte på något vis stolt över själva betyget och det var en pina att gå till lärarens kontor för att få reda på det i hans närvaro, men jag klarade det iaf! (På poängen tack vare ett bonuspoäng från en tidigare dugga).

Kollade även igenom min kemi(om)tenta jag fick tillbaka i veckan. Finns VG-uppgifter jag helt spikat utan ens någon anteckning från lärarn, när hände det senast!? WOHO!

Mitt ego är så pass högt just nu att jag tänkt gå och lämna blod. Logiken i det..?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0