Livin' in a freakin' jurassic park

Åter igen drömde jag om tyrannosaurus rex inatt. Denna dröm var dock aningens annorlunda för jag blev inte riktigt jagad utan snarare utmanad (finns jävligt smarta dinosaurier i min drömvärld). Jag skulle ta mig uppför en jättehög pelare enbart med hjälp av ett snöre som man slänger runt så som skogshuggare gör när dom ska upp i träd.
Det gick på tid och jag skulle komma över en dragen gräns långt upp på pelaren, lyckades jag inte skulle rexen komma och äta upp mig (go figure..).

För en gångs skull så lyckades jag i drömmen. Tog mig inte bara upp till gränsen utan fick nån superkraft och tog mig hela vägen upp till toppen och så bosatte jag mig där så jag aldrig skulle behöva klättra ner till monstret.
Okej det sista va en lögn, men jag satt där uppe ett bra tag haha.


Yeah..this would be me in my dreamworld..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0