Snotty-nosed kid

Att bli sjuk på självaste nyårsafton är ingen vidare större hit. Igår låg jag i feberfrossa i dryga 6 timmar, sen kom mamma förbi med hembakade bullar och nässpray som hjälpte en del. Däremot var det ett rent helvete inatt. När jag till slut somnade så sov jag bara till 50% och vred mig fram och tillbaka, svettades, hostade och skakade resten av procenten.
03.30 gick jag till slut upp och tog dom mediciner ur medicinskåpet jag hittade och sen var jag klarvaken. Pigg som en abborre. Satt en stund i soffan, tittade ut genom fönstret, tittade in i väggen, låt bakofram och upponer i sängen osv osv. Efter en timme tvingade jag mig att sova igen.

Det kanske hjälpte för jag har känt mig piggare idag än gårdagens elände.


Snorunge!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0