Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne


Jag måste ju ha den bästa promenadsträckan mellan universitetet och min lägenhet (husena som syns längst bort)



Vill man bli fin får plånboken lida pin!


Barnhänder är så sjukt gulliga!


Jag tog ett steg ut i ett dike mitt ute i skogen och fastnade med snö upp till midjan..


Barnkalas ute på åkern.


Marielle och jag gjorde hyss på subban och bakade ett specialbröd åt oss själva - olivbröd.


Blev väckt av en kissekatt imorse som försökte äta upp mina fossingar. Tur det var ett täcke emellan.^^


Hemi o jag.


Skog inomhus.


Fototapeter är awesome!

Kommentarer
Postat av: Karin Vedlund

Vad kul din blogg verkar. kommer definitivt läsa dina inlägg igen! =) Hoppas du har en trevlig helg =)

2011-02-24 @ 00:32:53
URL: http://jade.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0