Tema svart

Köpte en ny bh på stan idag, min favoritmodell fanns äntligen i min storlek i svart - kosta vad den kosta vill!

Jag, Daniel och Chrille gick även och hämtade ut biljetterna till En kvinna i svart. Vi blir 6 pers från klassen som ska gå och se den imorrnkväll och det blir nog skitkul! Tur även att Daniel jobbar på Biljettcentrum så han kunde lägga undan biljetter åt oss för när vi skulle hämta ut dom var det helt slutsålt.
För dom som inte vet är det en skräckpjäs som Profilteatern ställt upp nu i 10 år och som har fått sjukt bra kritik, så är grymt taggad!



Att dagen gick bra fram till för en halvtimme sen va nice, sen råkade jag tacka ja till att träffa mitt ex i helgen och jag börjar genast fundera på vad jag håller på med..? Han har en konstig slags påverkan på mig som får mig att göra och säga dumma grejer. Aja får återkomma nästa vecka och berätta alla detaljer. ("Alla").

Hedlund och jag har kommit igång bra med vår träning och än så länge är det riktigt kul (även om träningsvärken från i lördags var en riktig smärta!). Blir ett till pass på fredag runt lunch då jag ändå slutar tidigt och Sanna är ledig, sen lite ledigt i helgen då jag ska ut till Täfteå och fira min älskade underbara lillebror som fyller hela 7 år! Tänk vad stor han blivit, till hösten börjar han skolan!!


Bästa lillebror!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0