What goes around comes around..

Igår hade jag fysiktenta i 6 timmar. Kände mig ändå taggad då jag tyckte mig ha koll på det mesta men den illusionen sprack rätt rejält när jag upptäckte att jag glömt min formelsamling hemma. Dvs den bok vi får ha med oss där alla formler, siffror, tabeller och ledtrådar står. Den boken låg hemma i min soffa.

(Ironiskt nog hade jag två minuter tidigare mobbat min klasskompis för att han glömde sin hemma. Right back at me..)

Efter många om och men och samtal med tentavakterna fick jag uppkopierade papper en halvtimme in i skrivningen. Bara det att dom papper jag fick var från dom sidorna jag inte behövde..
Dock löste det sig till slut då jag fick ta Daniels bok då han var klar efter 3-4 timmar, men det gjorde att jag inte hann gräva tillräckligt djup i vissa frågor och kanske få poäng därifrån.

Jag hoppas jag klarar det men samtidigt vill jag nästan hellre ha omtenta och skriva ett vg. Dålig inställning..

 
Fick tips på en underbar låt av Andreas. "Utopia" heter den och har en grym tongång.
Within Temptation feat. Chris Jones – Utopia 

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0