Ångest

Jag blir så less! Allt funkade fint och så räknade jag fel på inkomsten för den här månaden och nu krackelerar allt. Åker till Thailand om två veckor och budgeten jag hade planerat att ha under resan finns inte. Måste prata med mamma och höra om jag kan låna en slant, vilket jag absolut inte vill. Mår dåligt av sånt, känner mig sämst..

Blir att leva på gröt och soppa dom här två veckorna. Får sluta åka buss och fortsätta nöta på hälsenorna istället. Ska till vårdcentralen senare idag, så där har vi en patientavgift på 300kr och förmodligen medicinkostnad på ytterligare minst 200kr. Så.. utgifter på minimum 500kr bara idag. Yay.

Åhhh klump i magen! Lungor som inte funkar! Ångest ångest ångest!

Tänk om allt går skit och det inte blir nå Thailand! Jag pallar det inte!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0