Torsdagsgöra

Det snabbast roterande hamsterhjulet i Västerbottens landsting måste helt klart vara Infektionskliniken på sjukhuset. Det tog inte mer än tre minuter för mig att registrera mig i reception, sitta ner i väntsalen, bli inropad, få spruta, betala och vara på väg ut från avdelningen.
Crazy!

450 kronor fattigare vart jag också.  G r e a t . .

Om en halvtimme beger jag mig mot frissan. Blir nog bara klippning och ingen färgning som jag egentligen ville. Har verkligen inte råd nu innan sommarn.

Resten av dagen MÅSTE jag verkligen plugga. Kommer sitta och kika på mobilen också och vänta på att dom ska ringa från vårdcentralen. Vilket dom säkert inte kommer göra bara för att det är typiskt min tur..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0