Imorgon är det dagen innan.

Idag har jag vart på stan och köpt lite presenter och grejs till bästaste lillebror som på söndag fyller galna 8 år! Det kommer nog bli ett sjukt roligt barnkalas med pyssel, lekar, ansiktsmålning, disco och varmkorv. Sen att mina två vänner Sanna och Sanna kommer och hjälper till gör det hela mer roligt, tre Sannor på ett barnkalas.^^

(här tänkte jag ha en bild på min coola lillebror men seg-internet tillåter inte det..)

På stan köpte jag även färgade linser till min utklädsel till Återsparkssittningen nästa helg. Temat är "Änglar och demoner" och jag ska vara ängel. Men för er som känner mig tänker jag självklart inte vara en vanlig vit och sockersöt ängel utan jag ska vara en svart fallen dödsängel hoho! Bilder utlovas (någongång under våren, med tanke på hur bra min uppdatering är...)

Imorrn blir det tentafest. Eller bedrövelsefest om man vill kalla det vad det egentligen är. Haha aja vi får ta det som det kommer!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0